Madde

Bäääää

Publicerad 2012-05-01 19:49:02 i Allmänt,

Ännu en underbar dag. Den började med mys tillsammans med William. Oliver sov hos kusinen natten till i dag.
William och jag tog oss upp till fåren för att undersöka om det kommit några lammungar, men näpp inte än. William cyklade och jag fick mig lite intervall träning. Sprang, gick fort och joggade lätt omvart annat allt beroende på hur fort William cyklade.

Sen har jag fått fler saker gjorda ute på tomten och att göra listan blir kortare.

Snyltade även in mig på en middag hos mamma och pappa, skönt slappa jag fixa det och så fick vi sällskap.

Nu är långhelgen över men om två dagar tar vi helg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela