Madde

9 år

Publicerad 2012-05-30 21:36:43 i Allmänt,

Vad tiden går fort. Minns det som i går, jag och Robert på Skansen en hel dag. På vägen hem en snabb titt förbi tvillingarnas och hälsar på Jenny och Sofie på jobbet. Sen hem och ska bara vila ett dag, efter två timmars sömn vaknar jag och känner att nu är nått på gång. Mycket riktigt 5 timmar senare kommer en klump på 4780 kg och 54 cm lång ut. Oliver Roma Olausson har kommit till oss och vi är två lyckliga föräldrar som blivit tre.

Grattis älskade unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela