Madde

YES!!

Publicerad 2012-03-04 11:32:56 i Allmänt,

Satt på en maskin, dammsugit huset, vikt all tvätt och lagt på sin plats och så har jag hunnit med en löparrunda i det vackra vädret. Effektiv förmiddag med andra ord. Nu har jag bara två barba figurer kvar på att göra listan kvar denna söndag.

Vet ni vad ?
Jo i dag kom jag under 30 på min runda :D 29,32 vart tiden. Känner mig så nöjd!!
Hade ju velat sätta upp bilden med min nya tid, men telefonen är mupp i mellan åt . Bilden hade vridit sig och det gick inte att få tillbaka den så kunde aldrig trycka på stop och få min fina tid på bild :(

Ha en underbar dag alla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela