Madde

Underbar dag och kväll

Publicerad 2012-03-16 22:56:28 i Allmänt,

Har haft en sån toppen dag. Fixade lite hemma och sen åkte jag och William till Solna C och kolla runt lite för att sen åka hem till Minna och bebis. Myste med bebis hela tiden jag va där, så liten och söt. Så mysigt helt enkelt.
Sen hem och ut och sprang (som jag nämde i förra inlägget) åt god middag och sen i väg och jobba. Jobbar på fritidsgården i helgen och det är så kul och gästspela lite då och då.
Snart dags att plocka i hop och bege mig hem till sängen.

Bestämde mig i dag för att under min utmaning gå ner lite till i vikt.
Så vägde in mig och står fortfarande kvar efter jag gick ner 3 kilo sist.
Nu stod vågen på 74,5
Kommer ha invägning varje fredag så vi får se om det går.
Jag vet ju vart mitt största fel är och det är att jag äter en extra portion varje middag trotts att jag är jätte mätt och så har jag haft svårt att låta bli att äta mjuk börd till mellis på jobbet, frukt och en hårdmacka räcker igentligen för det vet jag.

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela