Madde

Sjukstuga

Publicerad 2012-03-13 15:21:01 i Allmänt,

I dag har jag varit hemma med båda mina änglar. William har varit feberfri i dag så i morgon kan han gå på dagis igen. Oliver har lite feber fortfarande.

Dagen har fördrivits med att spela lite olika spel. Jag och William tog en cykeltur till Ica. Tvättat lite och för första gången i år har jag kunnat hänga den ute, känna så fräscht.
Det har bakats havrebollar till bandycupen nästa helg och så har jag såklart suttit ute i solen en stund. Hade det inte varit blåsigt ute så hade det varit så skönt.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-03-17 14:33:58

neej vad sööta:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela