Madde

Shopping

Publicerad 2012-03-30 16:05:29 i Allmänt,

Haft en underbar dag med min mamma i dag. Hämta henne vid kvart över nio, så åkte vi till Täby C.
Där har vi shoppat kläder till mig, får i present varje år av mamma och pappa att shoppa kläder. Så jag brukar ta det till våren.
Jag har chokat i år och köpt kläder med färg. Min garderob består av svart vit och grått. Men nu tog jag i och köpte lite rosa och oranget.

När vi kommer hem upptäcker jag att det saknas en påse från Gina tricot. Ser bara hur massa pengar försvunnit. Ringer sista affären vi va i och där hade en person kommit till kassan med min påse. Gissa om jag blev glad. Så tack till världens bästa pappa som åker förbi och hämtar den åt mig.

Bilder på inköpen kommer senare

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2012-04-12 20:37:56

Vilken trevligt present! :)



Och vad skönt att påsen kom tillrätta!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela