Madde

Poolspel

Publicerad 2012-03-25 21:15:19 i Allmänt,

Från 9-16 har vi i dag tillbringat våran tid i sparbankshallen här i Rimbo. Oliver har spelat 5 matcher,väldigt jämna matcher men trotts det så förlora de alla matcher.
Har stått i kiosken och sålt korv,toast, kaffe mm.

William va med ett tag sen va det dags för kalas hos en dagis kompis. Snälla familjen Pålsson hämta honom hos oss och tog även med honom hem efter kalaset, TACK för hjälpen. När jag sen skulle hämta hem William kände dem sig inte klara med varandra så V följde med hem hit, så vi fick en middagsgäst.

Jag han med massa nytta medans killarna lekte. Röjde undan i källaren, rensa Williams garderob och plocka bort sånt han växt ur, plocka undan vinterklädrna som tvättats, gjort veckomatsedeln,dela upp mat från storhandlingen i går och la i frysen och när killarna lagt sig har jag nu kört igenom ett skönt hemma pass.I morgon börjar allvaret igen för nu mår jag super igen efter en veckas förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela