Madde

Mysigt slut på denna helg

Publicerad 2012-03-04 19:06:09 i Allmänt,

Efter olivers bandyträning i dag så åkte vi till Uppsala för att kika runt lite efter en grill. Nu när man fått vår känslor så kände vi att det var dags. Vi fick kasta våran efter sommaren då det vart hål i den.
Lutar åt att det kommer bli en murgrill. Ska bara fundera och planera lite till.

Det vart såklart en sväng på Ikea också handlade lite smått och gott. Hitta även ett fint soffbord men fanns inte i vitt så vart lite besviken. Vi köpte bara ett billigt provisoriskt för länge sedan för vi inte hittade nått vi gilla. Så vill jag ha en ny matta den vi har börjar bli så ofräsch. Men det vart inget denna gång.
Vart även två t-shirts på stadium till oliver.

När vi kom hem klädde vi på oss ordentligt och tog med oss mat och skridskor sen begav vi oss ner till sjön. Där åkte vi en sväng och stannade vi badberget och grillade hamburgare.

Mycket trevligt slut på denna helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela