Madde

Bara bestämma sig så går det

Publicerad 2012-03-06 19:33:25 i Allmänt,

Med lite jävlar i nama så fick jag till ett hemmapass. Planen va ett träningspass hemma men när jag kom hem så kände jag mig helt slut, så mina tankar gick till soffan. Sådana här kvällar är det bra om man kan komma i väg på ett Friskis pass, men Robert jobbar natt. Jaja tog mig i kragen och det blev ett tabatapass i allafall.

Bicepscurl med gummiband

Rumplyft med vikt

Situps

Rodd med gummiband

Utfallssteg med vikt

Sneda situps

Armhävningar

Knäböj med hopp

Plankan

Alltså 8•20 sek på varje övning förutom på plankan då körde jag 3•1min



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela