Madde

Regn, regn och så lite regn!

Publicerad 2012-06-02 22:46:03 i Allmänt,

Vaknade i morse och ville bara ligga kvar i sängen, dra täcket över huvudet och få vakna upp en annan dag.
På schemat stod det fotboll, 3 matcher i häll regn med andra ord. Försökte få William att vi skulle stanna hemma, men nej vi skulle dit. Väl där så körde han en match och efter en kvarts paus i omklädningsrummet så va det dags igen. Men då bröt han ihop och började gråta och ville inget mer.
Tycker man kan ställa in när det är sånt här väder, men nä tydligen inte. 5 grader kallt och häll regn, sjukt ju. Men de kortade ner de sista två matcherna till tio minuter i stället för 2•12 minuter.

Vi fick en mys dag med mamma/ mormor i stället. En sväng till Uppsala med alla andra. Mamma skulle ha byråer till sovrummet på Ikea men hitta inte det hon hade som bild i huvudet.
Hon skämde dock bort killarna med varsina skor och kepsar. Jag köpte stövlar åt dem och sommarskor till mig själv.

Sen fick vi middag som pappa/ morfar hade förberett.
Nu på kvällen har vi myst i soffan ned tända ljus och lite godis.

Är det sånt här väder i morgon med så kommer jag bli deppig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela