Madde

Löpintervaller

Publicerad 2012-06-03 17:01:03 i Allmänt,

Ett härligt pass avklarat på gymmet. Körde först 5 minuters uppvärmning, därefter vart det intervaller.

45 sek hårt sen 15 stående vila
Ökade på med 1km/h
Startade på 12 km/ h och orkade upp till 17 km/h sen så körde jag ner till 12 km/ h igen ,avslutade med 4 minuters nedvarving.

Sen vart det djupa benböj med vikt och utfallssteg med vikter, bra för rumpa och lår ;) Körde 3•15.
Så vart det planka och andra magövningar på det.
Som avslut en skön stretch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela