Madde

Kista

Publicerad 2012-06-25 21:06:33 i Allmänt,

Sena eftermiddagen åkte jag till Kista C och möte upp fina Jenny. Det vart lite shopping och sen åt vi gott på mattorget, jag tog thai mat och Jenny sushi.
Så avslutade vi med god glass.
 
Fick bli ett par nya skor till Oliver. Finns nog ingen annan som kan slita på ett par skor så mycker på så kort tid. Ska bli intressant att se hur länge dessa håller??
 
En blus från SALT
 
Så vardagslinnen från Gina Tricot den lite längre modellen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela