Madde

Ensam hemma

Publicerad 2012-06-25 15:26:03 i Allmänt,

Så va man solokvist hemma. R tog med sig barnen och åkte till Kärra i dag. Jag började jobba tidigt i morse så när jag kom hem va huset tomt och tyst.
Tog mig direkt ner till gymmet och körde ett skönt pass.
 
Värmde upp 5 minuter i skönt joggtempo sen vart det intervaller.
 
4*2 min på 13,5 km/h vila 1 minut i mellan
3*1 min på 14,5 km/h vila 30 sek i mellan
4*30 sek på 15,5 km/h vila 30 i mellan
 
Sen nedvarvning 4 minuter
 
Därefter vart det 3*1 min planka vila 15 sek i mellan
och så på det vart det
 
12 st upphopp på bänk gång ner
12 st stående på bänk lyfta upp knä motluften och sen ner till golvet (ett ben i taget, 12 på varje ben)
12 st utfalls steg med 7 kg vikter i händerna
 
Körde allt ett svep och vilade efter ett sett och körde alltsom allt 3 st sett
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela