Madde

Enivis 9 åring

Publicerad 2012-06-28 21:02:03 i Allmänt,

Så va det torsdag och bara en dag till att jobba, sen så blir det ledigt i 6 veckor, så lovely.
Har precis varit på ett härligt step pass. Robert syrra ska hålla ett sådant pass till hösten och håller på att köra lite testpass, Jätteroligt :)

Köpte ju ett par skor till Oliver i måndags, tror ni att tänker använda dem?
Nä han vägrar så bara att lämna tillbaka. Får ta med mig honom helt enkelt. Inte trodde jag att det skulle va så här med en kille och kläder/skor. Trodde det va tjejer som var knepiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela