Madde

10 veckor har gått

Publicerad 2012-06-01 11:29:03 i Allmänt,

Ja min usmaningstid är över och jag har inte nått mina mål. Men jag är inte bitter för det.
Jag är nöjd ändå!
På min runda hade jag som mål att komma under 27 jag har nått 27,55 alltså sänkt min tid med 5,91 min.
Min vikt skulle komma ner till 70 och jag har nått 72,7 alltså -4,5 kilo.
Så sprang jag ju vårruset på 24 blankt så jag känner mig nöjd ändå.

Men jag kommer göra en ny utmaning fram till semester, vilket är 4 veckor. Då ska vågen stå på 70 och jag ska vara nära 27 minuter på min runda.
För att nå målet ska jag tänka på vad jag stoppar i mig och så köra mer intervallträning.

Så jag startar nu med att ta mig till gymmet och kör intervallträning på bandet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela