Madde

Regnig måndag

Publicerad 2012-07-23 20:20:15 i

Måndag och inte alls så skönt väder som i går. Rent utsagt Piss väder, ja det har regnat och varit mörkt hela dagen. Startade med en skön massage hos Cattis i morse, ville inte att det skulle ta slut. Sen hörde Jennie av sig och vi packade i hop oss och drog till Leos lekland igen. Timmarna går fort när man har roligt och trevlig sällskap. När vi kom hem igen så åkte William till en kompis och jag och Robert tig oss ut i skogen. Vi hittade massa med guld :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela