Madde

Lever på hoppet

Publicerad 2012-07-08 22:34:45 i

Livet på Gotland rullar på. Vi har inte det bästa vädret direkt men det är i alla fall varmt. Vi har varit på lite utflykter, cyklat till Visby, fått till en liten sväng till stranden med sol som varade kanske i 45 minuter och sen dimma. Sen är det sommarland och vattenland som hägrar, fick barnen bestämma så skulle vi vara där från att det öppna till att det stängde. Men nej tack! Nu lever jag på hoppet att det ska bli fint väder de två sista dagarna så jag kan få njuta. För det är jag som vill ha sol, de andra är nöjda ändå. Det är ju jag med så klart men med solen framme skulle jag va ännu nöjdare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela