Madde

Trotsade vädret

Publicerad 2012-01-12 20:35:03 i Allmänt,

Ja jag satte på mig löparkläderna och tog mig ut på en runda. Tyvärr så va det väldigt halt ute så fick bli en annan liten runda i dag. 4 km,men gick inte att springa det tempot jag brukar. Men bättre än ingenting, väl hemma vart det plankan. Det tjatas om plankan överallt, så jag får väl följa trenden. Hatar plankan igentligen men kanske kan börja gilla, vem vet?
Dock tror jag att om man vill se resultat måste man få bort lite hull på magen. Starkare blir den ju men den förbränner inte fettet.

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela