Madde

Torsdag fast min fredag

Publicerad 2012-01-19 18:58:19 i Allmänt,

Torsdag kväll och nu börjar helgen :)
I morgon blir det en sväng till Uppsala för lite shopping medans Oliver är i skolan.
Behöver tittskåp, lera och så lite annat smått och gott till mig själv och så krokar till hallen. Dem ska vi sätta under bänkskivan som R satte upp i öppningen mellan kök och hall, på så sätt får vi bort hatthyllan så man slipper se den från köket.

Nu ska jag fixa med mina små skåp. Fick en beställning till i går så det ska göras 5 st. Det mesta är gjort men lite ler saker till och så det som jag fick beställning på i går ska jag få till. Sen blir det in i ugnen med leran och måla skåp i morgon. Målet är att alla skåp ska vara klara på söndag.

Ha en toppen kväll alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela