Madde

Som ett litet barn

Publicerad 2012-01-16 21:48:00 i tittskåp,

Va snabbt humöret kan vända. Va så inställd på att när jag slutade i dag skulle vi åka upp till järnaffären och titta på tapet.
När jag kommer hem är Robert fullt upptagen med att fixa med avloppet i köket och säger snällt att vi får ta tapet en annan dag.
Då rasa allt,Som ett litet barn vart jag irriterad och sa inte mycket. Men hade ju ställt in mig på att vi skulle åka och kolla. Visst hade kunnat åka själv men då måste vu ändå tillbaka en gång till så R får säga sitt.

Vilade en stund och tog i stället med mig killarna till ishallen.
William har fått blodad tand för det här med skridskor och vill gå ner så fort det är allmänhetens tid.

Avslutade kvällen med lite tittskåps fixande. Har tre skåp på gång ett som jag själv ska fe bort och så två beställningar.

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela