Madde

Sakta sakta går det framåt

Publicerad 2012-01-15 16:43:32 i Allmänt,

Sprang min runda i dag igen och tiden va bättre med 1 min och 20 sek. Känns bra. Det som va konstigt var att första gången jag mätte med runkeeper så visade mätaren 6,15 men i dag 5,45. Men tiden va bättre och det är mitt mål. Målet är att jag vill komma ner under 30 minuter.
Nått som också va roligt var att vågen visa 2 kg mindre :).
Känner mig nöjd och kämpar vidare tappar gärna 4 kg till, om det går så skulle jag vara tillbaka på ruta ett. Alltså vikten jag hade före mina barn. Men jag är nöjd ändå för känner mig lättare och inte alltid uppsvälld. Tränar på och tänker på vad jag stoppar i mig helt enkelt så får vi se vart jag landat om 8 veckor. Satte upp ett mål på tio veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela