Madde

Världens elakaste mamma

Publicerad 2012-02-03 23:17:53 i Allmänt,

Vart en härlig start på denna dag, eller inte. Oliver vart så sur och arg på mig. Beslöt att vi skulle gå till skolan i dag, men han tyckte inte jag va klok. Han börja nästan gråta medan vi gick och oja sig hela vägen. Annars brukar det va William som brukar sätta sig på tvären.
Ja ni förstår hur ond jag var va.

Jag och William gick till Öf som jag skrev i går.
Sen så hämta Robert oss och vi åkte upp till järnaffären. Vi tittade på tapet till köket. Vi hade pratat om att ta något med färg, vi visade bil på väggen och hon som hjälpte oss började lägga upp massa förslag vad hon tyckte. Det vart mycket vitt med mönster i eller så grått. Så vi tog hem massa prover och ska nu försöka bestämma oss. Får helt enkelt köpa gardiner, duk och ljus i nån färg i stället.

Rasta mig själv på Friskis och Svettis 20 minuter löpning, 20 minuter crosstrainer och så mage på det.

Nu har jag jobbat med ungdomarna igen och det känns kul. Chicago, 7:an, pil och så massa snack.
Snart dags att gå hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela