Madde

Små saker som förgyller livet

Publicerad 2012-02-01 20:54:38 i Allmänt,

I dag upptäckte jag något som fick mig på så bra humör :). En väldigt liten sak om man tänker efter. Slutade jobbet kl 16 i dag och det va ljust ute det kändes så bra och så mycket lättare. Ja som sagt var en väldigt liten sak men vi går mot ljusare tider och det känns så underbart.

Har precis varit och tränat och förnyat mitt träningskort ett år till. Även det kändes skönt då jag får ett årskort för 300:-. Bästa Malin ger mig sin rabatt och så får jag 1000:- från jobbet.

I bland är ju livet bara så underbart och så små saker som förgyller livet, lovely!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela