Madde

Njut av era små liv

Publicerad 2012-02-02 23:03:27 i Allmänt,

Torsdag kväll och jag har fått huset städat från topp till tå - check
Snön skottad- check
Veden på fylld- check
En tvätt tvättad- check

I morgon är en annan dag och eftersom jag han med allt detta efter att barnen gått och lagt sig så kan jag lägga allt fokus på min lilla plutt imorgon efter vi lämnat Oliver i skolan.
Jag vet redan vad han kommer vilja göra. Han kommer titta på mig med sin flörtmin och fråga om vi inte kan gå till Lena.
Lena jobbar på öppnaförskolan och vi har gått där sen William varit liten. Eftersom det är många som är lediga fredagar så är det helt okej för mig att gå dit på fredagar för då får jag oxå trevligt sällskap.
Sista terminen, sen börja plutt i skolan och kommer vara borta varje dag. Våra barn har haft den turen att vi kunnat vara hemma med dem två gånger i veckan, Robert en dag och jag på fredagar. Tankarna har gått från att det är bra till att det är dåligt. Men nu när jag tänker på det så är det lyx, ta till vara på den tiden ni kan få med era små liv, snart är de stora och vill helst bara vara med dina kompisar.

Ett inlägg som skulle bli kort vart väldigt långt. I morgon är det fredag :) trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela