Madde

Lugnets tecken

Publicerad 2012-02-24 19:23:00 i tittskåp,

Lugn fredag, började med att förlora en match hockey mot William. Sen fyllde jag upp hyllorna med ved, limmade klart tittskåpet och så gick jag till frissan och tog bort mina slitna toppar.
Efter en super lugn förmiddag tog jag en skön promenad och hämta oliver i skolan sen hem och lämnade honom för att ta mig ut på en timmes promenad med Jennie.
Nu myser jag och barna i soffan med , chips, popcorn, cola och Wild kids.

Tittskåpet hämtat och nu har jag två till som ska göras.

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela