Madde

Kul på jobbet just nu

Publicerad 2012-02-07 18:20:50 i Allmänt,

Känns så skönt på jobbet just nu. Vi pysslar inför alla hjärtans dag. Det som känns kul är att killarna också är i full fart och fixar. Så blir det lite badhus i morgon och planeringen inför sportlovet är i full gång.
Känns på topp helt enkelt :)
Tog bilder på en hjärtram och fotopinne ( kommer inte på vad det heter). Så har vi tagit kort på barna som de kan sätta i ramen och även göra ett fint kort till fotipinnen.

I kväll blir det sista fixet med hallen och nya gardiner till köket.
Så ska jag hinna med ett hemma pass också.

image description

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela