Madde

Kalas tajm

Publicerad 2012-02-09 21:22:35 i Allmänt,

På lördag är det dags för William och gå på kalas. Så jag har gjort ett kort till födelsedags barnet i kväll.
Nu ska jag bara fixa till innehållet. Han kommer inte få något paket utan inuti kommer det stå att William vill bjuda med honom till lek och bus i Upplands Väsby en fredag så blir det lite bilder inuti från stället.
Hoppas han kommer gilla det. Blir kanske en besvikelse först att det inte är ett paket. Men det kommer bli toppen när dagen slår in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela