Madde

Ett tabatapass !

Publicerad 2012-02-07 19:33:46 i Allmänt,

Ja då har jag tagit mig igenom mitt nya i ihopsatta pass.
Körde 20 sek vila 10 SEK åtta gånger.

Knäböj med armar upp till tak vid uppgång

Plankan med väderkvarn

Snabba Sparkar i rumpan

Snabba höga knän

Små snabba joggsteg ( på plats eller röra sig framåt)

Knäböj i gång jobba med armar också

Armhävningar

Mage i rodd

8 små hopp på ena benet sen byt

Knäböj med hopp ( grodhopp)

Plankan

Känns så skönt så här efter tog i mot lite först.
Bjuder på en bil från passet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela