Madde

Delfinmobil

Publicerad 2012-02-22 22:27:36 i Allmänt,

Livet känns fortfarande toppen dock har jag slappat till lite denna veckan och spårat ur vad det gäller min kost. Men det är den tiden i månaden då det är svårt att få stopp på suget.

På jobbet byggs det pärlplattor för fullt och då vart jag sugen på att göra en mobil. Så resultatet har ni här nere. Hitta gamla rör som vi gjort armband av förut och det fanns massor så nu vet jag vad som kommer göras på jobbet ett tag förman över. Var redan flera barn som vart sugna i dag.

Sista dagen i morgon innan helgen är här och det är alltid lika skönt.

Dags att sluta mina blå god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela