Madde

Dagens träning

Publicerad 2012-02-12 11:24:44 i Allmänt,

Robert tog med sig killarna och åkte till spåret och åkte skidor. Själv tog jag på mig löprakläderna och gick ut och sprang. Det va riktigt tungt i dag och kändes som frukosten ville upp, vart alldeles för tätt inpå.
Väl hemma så körde jag Mias lilla utmaning

AMRAP

As Many Rounds As Possible på 20 minuter.

15 Burpees
15 Release push ups
15 Sit ups (Cross fit situps)
15 Squats

(Sök på youtube efter övningarna)

Jag hann med 6 rundor, + 15 burpees körde push upsen på knä. Vad klarar du???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela