Madde

Tjejkväll

Publicerad 2012-12-01 09:50:57 i Allmänt,

I går hade jag tjejkväll här hemma. Så mysigt och mycket trevligt. Skönt att bara få snacka av sig och även höra att vi har det ungefär lika dant hemma med våra små liv.
Bjöd på kycklingrullar och sallad, till efterrätt vart det cheescake med hallon.

Tomten har tydligen varit här och lämnat spår efter sig i natt. Ett varsitt paket till mina hjärtan.

På Williams paket stod det :
William jag ser va du gör, va nu snäll och sköt dig.

Williams kommentar:
Shit va han är bra, jag får en chans till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela