Madde

Fit test 2

Publicerad 2012-12-11 09:57:35 i träning,

Två veckor har gått sen jag började med insanity här hemma. Så efter en 45 minuters snabb och skön promenad i det friska vinter vädret har jag nu kör mitt andra test och det ger verkligen resultat. Så nu ska jag köra på i två veckor till. Sen blir det ännu tuffare och jag får se om jag pallar.
Har börjar sakna mina löparrunder så jag tror att efter julen kommer jag nog falla tillbka till dem och kompensera med dessa pass i mellan åt och även ner på gymmet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela