Madde

Tomteland, nusnäs och Mora

Publicerad 2012-08-01 22:53:11 i

Vi startade våran dag på tomteland bland tomtar, troll, alver, fear och häxor. Killarna tyckte först det va spännande och kul när vi började se en show som sen tog med oss in på tomtelandet. Men det varade bara ett tag sen ville det titta runt själva så vi gjorde det och det va snart gjort. Sen ledsna de och undra om det inte Sanna något mer att göra där. Så tre timmar senare styrde vi vår kusa mot nusnäs och dalahäst tillverkning. Det va kul och se hur de gjorde från grunden och va duktiga den va som satt och måla förhand. Sista destinationen vart mora. Där gick vi och små titta lite tills vi kände oss nöjda och tog oss till stugan.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1783891/images/2012/pic_5019964f9606ee0d75000025.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela