Madde

Tillbaka till löpbandet

Publicerad 2012-08-08 21:54:05 i

I dag vart det ett kärt återseende med mitt löpband. Har varit ner någon gång i sommar. Det är så skönt att köra intervaller på bandet ute blir liksom inte samma grej.
Så det vart:

4 minuter uppvärmning

Sen tre sett tabataintervaller

Första varvet sprang jag på 15km/h

Andra varvet sprang jag på 16km/h

Tredje varvet vart det lutning 13 på bandet och så sprang jag 11km/h

Jag har inte kört back träning tidigare och Gud så jobbigt det va men skönt som bara den efter, där har jag något att ta tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela