Madde

Sur, irriterad och arg

Publicerad 2012-08-26 20:55:15 i

Dagen startade i irritation, eller rättare sagt redan när jag skulle sova i går kväll. Går in på Williams lagsida för att dubbel kolla när samlingen var i dag. Då möts jag av en text att 06:orna inte får vara med på match för dem är för små. Men hallå de fick vara med hela förra säsongen vad är det dom händer???
Messar tränare tidigt morse och frågar vad som händer och får som svar att det inte är han som bestämt utan andra tränare och att de varit oense hela tiden.
Dem får gärna träna med 04-05: orna men ej spela match. Sjukt, det är barn det handlar om som har kul ihop inte ett mästerskap. Varför lät dem våra killar vara med från första början??
Blir så sur bara jag tänker på det.
Se till att starta ett 06 lag då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela