Madde

Så var det slut på veckan...

Publicerad 2012-04-13 21:39:07 i Allmänt,

I dag startade jag dagen med en ansiktsbehandling hos Kit. Så skönt att bara få ligga där i en och en halv timme och bara bli ompysslad.
Nu känns hyn så fräsch!

Efter lunchen så åkte vi till Uppsala och fyrishovs badhus. Vi stojade och stimde runt. William helt utan puffar hela tiden. Den ända gång han var osäker va när han skulle hoppa från trampolinen. Så duktig, behöver dock öva mer på bentagen.
Oliver däremot är inte rädd han, upp på 7:an och hoppar. Sen gick han upp på 10:an men där gick gränsen, han gick ner.

Nu har det ätits middag, barnen bestämt priser på sina leksaker till morgondagens loppis, fredagsmys och nu har lugnet lagt sig i huset och jag njuter av tystnaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela