Madde

Så irreterande

Publicerad 2012-04-03 13:45:08 i Allmänt,

Så jäkla irreterande, i går när jag tog mig till gymet och hade bestämt mig för att testa ett intervallpass på löpbandet så gick det åt skogen.
Det började bra men väldigt snabbt gav löpbandet upp, varje gång jag skulle ställa mig på sidan för vila så la bandet av.
Så fick stänga av maskinen och sätta på igen och börja om.
Till slut gab jag upp och sprang lite vanligt och fokuserade sen på massa magövningar i stället.

Det jag skulle testa var:

först uppvärmning 5-10 minuter där efetr
 
60 s snabbt
60 s vila
50 s snabbt
50 s vila
40 s snabbt
40 s vila
30 s snabbt
30 s vila
20 s snabbt
20 s vila
10 s snabbt
10 s vila
10 s snabbt
10 s vila
20 s snabbt
20 s vila
30 s snabbt
30 s vila
40 s snabbt
40 s vila
50 s snabbt
50 s vila
60 s snabbt

sen nedvarvning efter.

Nu måste jag kolla upp varför det blev så här för har ju sprungit inervaller förut och vilat på sidan utan problem. Så hoppas jag kan tesat detta nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela