Madde

Dagen

Publicerad 2012-04-08 17:05:58 i Allmänt,

I dag vart det en sväng till Uppsala, Robert behövde olja och lite andra tillbehör till bilen. Så passade även på att gå in på Ikea för att köpa ett skoskåp som vi ska ha nere i källaren.

Det vart även en ny dator, den vi har ger upp i mellan åt. Så va dags för en ny helt enkelt.

Väl hemma har det veckohandlas, travats ved och lagats middag. Nu väntar kvällens löpträning och cirkelfyspass.

Vecko checken har ej blivit av då Robert jobbat. Så det får bli imorgon. Men vågen har jag ställt mig på och den stod på 72,7, så lite till ner. Känns skönt inför beachen i sommar ;) . Sen ska det hållas också när jag nått mitt mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela