Madde

Dagen

Publicerad 2012-04-20 20:03:32 i Allmänt,

Vilken dag det blev, kl. 08:00 skulle brorsan komma med hans barn. Kl. 07:00 fick jag ett sms art han kommer 07:30. Så det var bara att gå upp för jag vill va något så där klar när de kom.
Oliver åkte till skolan och jag tog med mig de andra tre till Öf. Lite skillnad helt plötsligt var det bara att vara på sin vakt hela tiden och så när det inte är sina egna och inte haft dem så mycket vet man ju inte vad de kan och hur dem fungerar. Men det gick helt okej.
Sen gick vi hem och åt lunch, då hade min mamma kommit hit så nu var vi tre vuxna. Det var skönt med lite hjälp från henne.

När alla lämnat huset så åkte jag och killarna och handlade lite små saker på presentaffären och sen förbi kusinerna och hämta en sak.
Väl hemma igen så körde jag ett träningspass. Prövade på ett pass som Mia lagt upp på sin blogg. Vilket pass, sjukt jobbigt vill jag lova, man märker vad man behöver öva på. Tog tid, så jsg får se om jag kan förbättra tiden nästa gång.

Värmde upp tio minuter i olika former tex. höga knän, jogg på stället, sidohopp mm sen vart det

50 squats (knäböj, rumpan nedan för knät)
40 dips
30 burpees
20 knees to elbow
10 push ups

Vilade 1 minut, sen körde jag nerifrån och upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela