Madde

Vart en härlig måndag tillslut

Publicerad 2011-09-05 21:33:44 i Allmänt,

I dag öppna jag och det började lungt och skönt men blev en riktigt kaos morgon. Men det va bara att lida igenom sig den. Sen blev det en lugn stund med mina högstadie elever i cafeterian. Slutatde kl 14.30 så åkte och hämat mina köra hjärtan. Men fick bara med mig en hem William åkte till Viktor. Så jag och Oliver baka, gjorde läxa och hade riktigt mysigt här hemma. Sen hämta vi William och åkte hem och åt middag. Vi öppan fler dagar så man kan få tiden på eftermiddagarna.

Vi 18 tiden va det dags att ta sig till Viby och Oliver har prövat på judo för första gången. Han gillade det sa han och vill dit nästa gång med,visst vi prövar tre gånger har jag sagt så får vi se sen vad du tycker.

Nu ska jag lägga mig och värma upp inför morgondagens föreläsning inne i norrtälje

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela