Madde

Suprise!!

Publicerad 2011-09-11 09:17:50 i Allmänt,

Fredagen bjöd på överrasknings kräftskiva för min bästa Solveig. När hon fyllde 50 i augusti så va Jag över till henne och då fick hon blommor och en inbjudan hit på middag och hon undrade om det bara skulle bli vi och jag sa ja. Men när hon kom hit så va alla vi kollegor samlade och hon vart verkligen överraskad. Det vart en super lyckad kväll och vi hade så trevligt.  De sista gick vid halv ett så då röjde jag av och gick och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela