Madde

Lite spa hemma

Publicerad 2011-09-20 21:45:59 i Allmänt,

Hade stägning i dag och kom hem sent.Killarna va hos mig på jobbet för R jobbar natt,så han lämna dom hos mig vid 16.30. De hade varit och badat och va så nöjda. När vi kom hem vart det en god kycklinggryta med ris som R hade gjort. Helt underbart att inte behöva börja laga mat kl 18 när det redan känns sent.
Efter maten vart det lite tv tittning innan det vart lite mysläsning ur en bok som jag fick när jag slutade på dagis, det är olika sagor från Astrid Lindgren i. Så det har nu valt en varsin saga två kvällar, vi lägger oss i våan säng och bara myser.
Sen har jag haft lite hemma spa och vårdat mina fötter i fotbad. Så slängde jag in en maskin som jag nu väntar på att den ska bli klar så jag kan gå och lägga mig och njuta i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela