Madde

köket

Publicerad 2011-09-16 20:27:10 i Allmänt,

Så här vart det i köket med nya bordet och mina nymålade stolar som även fick nytt tyg.Som vanligt glömde jag ju fota hur det såg ut innan, men ni som varit här vet ju. Jag är så nöjd känns så mycke luftigare. William undra varför jag inte målade hans stol vit och nu blev jag lite sugen på det men känns samtidigt onödigt för vet inte hur länge till han kommer använda den. Vad tycker ni??
Nu vill jag bara hitta på nått med väggen mot hallen och nya gardiner. Lite små projekt så där :)


Nymålade ben och nytt tyg


Så helheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela