Madde

Knatteligan

Publicerad 2011-09-03 18:55:40 i Allmänt,

I dag va det dags att åka till kårsta och möta Riala,Kårsta,Norrtälje och Rådmansö i knatteliga. För två veckor sen va vi här hemma i Rimbo. De spela tre matcher vann en och förlora två. Oliver gjorde ett mål och va riktigt duktig sista matchen.
Vi hade toppen väder solen sken och värmde skönt.
Om två veckor är det dags igen i Riala.
Sen har det varit slapp här hemma har börjat känna mig sjuk,bihålerna men hoppas inte det blir värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela