Madde

Knatteligan igen

Publicerad 2011-09-17 17:14:09 i Allmänt,

Så va det säsongens sista knatteliga i dag. Det kunde ju inte bli på en bättre dag än denna,solen värmde och det va så skönt. Olivers lag vann två matcher och förlora en,Oliver gjorde ett mål.

Efter matchen åkte vi äver en sväng till Svennis och hälsade på Karin med familj. Det vart en fika och lite uppdateringar :).

Nu ska jag snart hoppa i träningsklädern och ta mig en runda runt Rimbo. Orkar inte ta mig bort till spåret tror jag.
Sen blir det kassler/potatisgratäng, va så lat i dag så jag köpte färdig potatisgratäng.
Mot kvällen och barna har somnat så blir det en film och lite godis till det, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela