Madde

Jackpot

Publicerad 2011-09-18 17:39:22 i Allmänt,

Va väldigt seg i dag så hade svårt att komma i gång. Killarna tjata på frukost så jag fick ge mig och gick upp och fixa. Sen hade jag massor i huvudet som jag skulle göra men fick inte i gång nått.Men så till sist vart det dammsuget,en tvätt på, och så gjorde jag klart tittskåpet som finns med i föregående inlägg. Oliver lekte med Isak och William fick inte tag i någon så va lite butter men vart bra ändå för han fick vara med.
Efter lunch tog vi oss ut i skogen och det vart så mycket svamp. Vi fyllde en 5 liters kastrull så nu när det är kokat vart det 2½ liter,JIPPI.
Nu har vi ätit en god lasange med vitlöksbröd till. I kväll hade jag tänkt att jag ska pröva på Pärs cirkelfyspass,men är så sent en söndag så får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela