Madde

Höst röj

Publicerad 2011-09-24 07:54:31 i Allmänt,

Gårdagen började vi med på öppnaförskolan,fullt ös fram till lunch. Sen åkte vi hem och börja höst röja ut i trädgården. Skönt väder men blåste en del. Nu är alla fall allt bort röjt och hösten kan komma på riktigt. Redan börjat falla en del löv men mer kommer det ju bli.
Sen tog vi oss i väg på bollek för William, han verkar tycka det va kul i går. Försökte förra året men han tyckte det va jobbigt, han är en riktig latmask. Så fortsättning följer vad han kommer tycka och om han vill fortsätta.

De sägs ju att sommar värme ska komma i helgen så i så fall ska jag bara njuta.
Men först blir det en sväng till norrtälje på förmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela