Madde

Här är jag

Publicerad 2011-09-28 17:41:05 i Allmänt,

Va ett tag sen känner jag, men tiden har bara runnit på. Vad har vi gjort då da?
Ja jo vi har väl inte gjort så mycket. I söndags vart det en tur i skogen och en så en sväng till naturreservatet i Angran. Det vart en skön dag i solen. Efter lite fågelskådning så åkte vi till Arninge och kolla runt lite.
Avslutade dagen med en löpar runda i spåret innan det blev slapp i soffan.



Sen va det ny vecka och ja vad har den bjudit på? Lite storhandling, träning och så jobb såklart. Nu ska vi i väg på fotbollsavslutning och vet ni vad det bästa är? Jo att i morogn är det sista jobbdagen för mig sen är det helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela