Madde

Sköna Söndag

Publicerad 2011-10-09 21:24:02 i Allmänt,

Det har varit en lagom dag i dag. Kompis lek, en löpar runda i solen, kökets alla lådor har fått sig en omgång och är nu rena och fina, middag hos mina kära föräldrar, börjat ett nytt litet projekt, spelat spel, vikt all tvätt och bara haft det helt underbart helt enkelt. Nu väntar sängen då jag ska upp kl 5 i morgon. 6.00 ska dörren öppans på jobbet för de som behöver barnomsorg.Killarna ska med mig för Robert jobbar dygn och kommer hem i morgon runt 8 tiden. Snällt av chefen som låter mig ta med dem. Slipper jag byta bort vill ha min tidiga måndag det är så skönt att komma hem 14.30.

Ha det bra och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela