Madde

Valborg

Publicerad 2011-05-01 11:45:58 i Allmänt,

Vad hände med vädret???
Kallt och trist. Eller solen lös ju på dan men blåste så kallt. Vi måla staket och fixa lite inför kvällen. Innan gästerna skulle komma tog jag mig till spåret och sprang 5:an. Bättre tid än tidigare i veckan,kändes så lätt i går riktigt härligt.
I fredags satt vi ute och åt middag i solen och tänkte att det blir bra då kan vi sitta ute alla i morgon. Men det gick inte så vi fick klämma in oss i vårt lilla kök, såna lägen önskar jag att vi hade ett stort kök.
Vi bjöd på grillspett med potatis,sallad,bröd och såser. Till efterätt belv det en aftereight brownis med vispgrädde. Den vart god men lite svår att få loss från bakplåtspappret.

Vi åtta tiden tog vi oss ner till brasan och som varje år får man vänta och vänta innan dom tänder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela